...: Syoss - suché a poškozené vlasy / for dryed and damaged hair

neděle 12. března 2017

Syoss - suché a poškozené vlasy / for dryed and damaged hair

Slibovaná recenze na Syoss řadu pro suché a poškozené vlasy je konečně tady. Bohužel jsem celý balíček složený z (kondicionéru, šamponu a laku na vlay) nevyzkoušela, protože laky příliš často nepoužívám. Spíše se mi povalují ve skříni a čekají na zázrak... 

Hi today I have for you a new review about Syoss for dry and damaged hair. There are shampoo, conditioner and hair spray.

Kondicionér - je určený pro suché a poškozené vlasy, což díky častému dřívějšímu žehlení vlasů, občasnému fénování a barvení stále tak trochu mám. Navíc vlnité vlasy jsou dost suché i bez toho všeho. Proto dostávám a sama vyhledávám na tento problém šampony, kondicionéry a další vlasovou kosmetiku.
Kondicionér jsem měla už podruhé, poprvé v Chorvatsku, kdy jsem s ním byla naprosto spokojená a spravil mi vlasy vysušené z moře. Nyní jej používám znova a opět jsem spokojená, neříkám, že je zázračný a vlasy mám dokonalý, ale neubližuje jim, hezky se po něm rozčesávají a pěkně voní.

I have this condicioner for second time. It intens for dryed and damaged hair and because I have damaged and dryed hair It is suitable for my hair. And I have also currly hair.
I am so satisfied with this condicioner. 

Šampon je opět na suché a poškozené vlasy a tady jsem narazila. Šampon sice krásně voní a člověk by řekl, že když je super kondicionér bude zajisté i šampon, ALE NENÍ. Šampon mi šíleně vysušil pokožku hlavy, tak, že se mi začala loupat a musela jsem následně používat šampon speciálně na lupy. Takže za mě neeeee.

Shampoo is also for dried and damaged hair, but it is not so good for my hair. I have after using sensitive skin and dried skin on my head.
A lak na vlasy... ten tedy zůstává bez komentáře...
And because I don't use hair spray it is without commentary...

8 komentářů:

  1. Řadu určitě vyzkouším, protože mám teď po zesvětlení vlasů zničené konce a navíc jsou suché. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  2. Mým vlasům celkově Syoss nevyhovuje a tak ho ani nekupuji. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to chápu, mně když něco nevyhovuje, tak to také nevyhledávám:)

      Vymazat
  3. Pro mě tahle řada není, jinak syoss mám celkem ráda, ale jak co, po něčem mám okamžitě mastnou hlavu. Jinak taky nejsem vůbec lakový člověk, chápu :)

    Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba by mě spíše sedla také jiná řada:) I když ten kondicionér je skvělý pro mě. :)

      Vymazat
  4. Já suché vlasy nemám, takže tahle řada pro mě nebude :) Ale jinak jsem Syoss dřív hodně používala a byla jsem s ním vždy spokojená, je škoda, že tobě šampon nesedl :/

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda to je, to určitě.:) Asi v budoucnu zkusím šampon na jiný problém, třeba bude lepší :)

      Vymazat