...: Jarní vánek/ spring wind

neděle 2. dubna 2017

Jarní vánek/ spring wind

Svěží vánek, teplíčko, zapadající slunce, lehké tričko. Krásný večer, nesoucí se vůně masa, ohně. Dobré pití, přátel spousta. Smích od ucha k uchu, zábava, vtipy, veselost. Širé nebe nad hlavou, srpek měsíce a spousta hvězd. Takový byl včerejší večer.  
MILUJI GRILOVAČKY V OKRUHU PŘÁTEL.:) 
Spring wind, hot weather, sunset,  t-shirt. Nice evening, smell of grilled meat and fire. Good drinks, lot of friends. Smile, fun, jokes. Blue sky over my head, moon and many stars. It was yesterday night. I love broiling with my friend.

Během tohoto víkendu jsem si celkem užila. Koupila si nové boty, okoštovala jsem kamarádky bábovku, zašla jsem na skvělou grilovačku, zasmála jsem se tak až jsem málem brečela. Vychutnala si skvělého bílého vína, podrbala s kamarádkou, kterou nevidím příliš často a vyfotily jsme s mamčou nový outfit a to i přesto, že ji to vůůůbec nebaví a světla nám příliš nepřálo, ale co už, zariskovala jsem a zkusila si pohrát s barvami, jak na foťáku, tak i v programu. Co na to říkáte?

I spent great time this weekend. I bought a new shoes, I ate my friend´s sponge cake, I smiled. I drank amazing wine, I met with my friend and my mum took a photos of me even if she don´t like taking of photos.
Bomber: Reserved; t-shirt: Pepco; Jeans: Rosegal; sneakers: Sam73

Bylo teplo a bylo příjemně a s teplem mám chuť na světlejší barvy a na takový ty freee věci. Proto jsem si vzala nové tričko z Pepco, řekněme, že je třeba v lososové barvě. Dále bomber, který mi slouží už dva roky a na jaro je úplně ideálním přehozem. Černé kalhoty s průstřihy z Rosegalu. Z Roseagalu jsou moji první věcí a jsou naprosto skvělé, jen jsem si je měla objednat v menší velikosti, než mám, protože XL jsou mi velké a proto průstřihy mám výš, než by měly být, navíc mají elastický materiál, takže by se menší přizpůsobily.
K tomu všemu jsem si vzala černé tenisky, které mám asi nejraději a zvolila jsem copy, i když si myslím, že mi ne příliš sluší ...

It was warm weather and nice and I wanted to try colourful clothes and free clothes. Therefore I took new t-shirt from Pepco in salmon colour. Boomber which I have two years and it is ideal for spring time. And black ripped jeans from Rosegal. It is my first thing from Rosegal and it is amazing. I have this in XL size, but they are bigger, so in next time I will order jeans is L size. Because it is elastic and flexible.  I also took sneakers and pigtails on my head. Do you like pigtails?
S fotkami nejsem příliš spokojená, ale s outfitem naprosto a chtěla jsem vám ho už ukázat.:) Jak se vám líbí outfit? A kalhoty? Jaký jste měli víkend?:)

I am not so satisfied with photos, but I am so satisfied with my outfit and I want show it. Do you like my outfit? And jeans? And how do you spent your weekend?

4 komentáře: