...: Totálně vyčerpaná/ exhausted and earrings

pátek 7. dubna 2017

Totálně vyčerpaná/ exhausted and earrings

Ahoj všichni, dneska jen krátce, protože jsem fáákt utahaná. Ale jsem na sebe hrdá, zmákla jsem jak praxi, tak i brigádu a teď se vám tu snažím napsat pár mouder, ale opravdu jenom pár.:D
Je to šílený, skončit někde a letět s vyplázlým jazykem někam jinam, ale baví mě to, i když mě nohy bolí tak, že mám chvílemi pocit, že mi asi upadnout:D Ale alespoň není nuda, že?
Hi guys, today I am so exhausted, because I was at practice and also I have in job. I am proud of me, because I did it. But my legs hurt.
Pamatujete si, jak jsem psala, že mi přišlo pár pěkných věcí? :) Ráda bych vám ukázala poslední věc. Kdo mě zná déle, ví, že náušnice absolutně miluji, mám asi miliardu druhů, baví mě stříbro, zlato, bižuterie, vše.
Nedávno, když jsem objednávala z Dresslily, mě zaujaly tyto květinové. V bílé barvě a rose gold. Nebo možná spíše jen gold a bílé. A jsem z nich nadšená. Líbí se mi moc, jak se líbí vám? Jinak na Dresslily je na výběr ze strašně moc náušnic. Pokud budete něco objednávat, je to určitě super volba, jako maličkost do ceny.:) 

Do you remember that I got a few things? I want show you last things from Dresslily. It is earrings. I love earring and it is so amazing. It is in white and rose gold, maybe gold colour. 
So if you like it, you can check Dresslily. There are many amazing earrings.
 

15 komentářů:

  1. Můj styl to sice není, ale vypadají pěkně. Já zase preferuji buď stříbro nebo bílé zlato. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám ráda i stříbro, záležé na tom, na co mám zrovna chuť:) Děkuji za komentář.

      Vymazat
  2. Takhle podobně vyčerpaná jsem také byla, když jsem chodila ještě na brigádu. Teď jsem kvůli škole s ní skončila, takže si konečně tenhle víkend odpočinu. Náušnice také miluji, mám jich doma nespočet. Já na tyhle malé teda příliš nejsem. Jak mám dlouhé vlasy, tak ty malé tolik nevyniknou. DressLily má jinak velký výběr náušnic za pár šupů. Tenhle web moc neznám, tak se na něj budu muset mrknout.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Má velký výběr, s tím souhlasím a když naušnice člověk miluje, volí je:D myslím, že mi jich ještě pár přibyde. Jinak četla jsem u tebe článek, máš toho teda taky dost... :)

      Vymazat
  3. Když má člověk pořád co dělat, to ten čas úplně jinak utíká co?! :) :D
    Náušnice jsou krásný, mám podobné a taky jsem na ně ujetá :) ani pořádně nevím, kolik párů mám, i když více jak polovinu stejně moc nenosím a mám své oblíbence :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nol letí to jak blázen:D. Jinak to máme dost podobně, také mám oblíbence a ani půlku nenosím :D

      Vymazat
  4. Moc pěkné :-) já se přiznám, že naušnice už nenosím.. a když tak mám jedny jemné s bílého zlata, které jsem dostala k 18 od tety :-)

    OdpovědětVymazat
  5. náušničky sú pekné :) a je fajn keď ťa práca baví, aj napriek tomu, že to dá zabrať :D mne sa to väčšinou potom znechutí keď prídem domov totálne odrovnaná s boľavými nohami :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se mi potom taky nic nechce, když si představím, že druhý den znova, mám obrovskou nechuť. Ale baví to a utíká to.:)

      Vymazat
  6. Nádhera :)

    -A- from thatismylifeandblog.blospot.cz

    OdpovědětVymazat